غلامرضا آهنی

سمت: سرپرست مدیر بودجه دانشگاه                                          

تحصیلات: دکترای داروساز

تلفن داخلی:5105

تلفن مستقیم:32430021

فاکس:32430021

ایمیل: Dr.gholamreza.ahani@bums.ac.ir

 

 

 
شرح وظایف مدیر بودجه :

1. مطالعه و شناخت سیاستهای کلی و خط مشی های اساسی کشور و دستورالعمل ها و بخشنامه ها و ابلاغیه های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت متبوع و ضوابط اجرائی بودجه جهت تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی، موافقتنامه های مربوط به بودجه و هماهنگی و همکاری جهت تکمیل و تنظیم آنها.

2. برگزاری جلسات کمیته تخصیص در راستای اجرایی شدن مفاد ماده 24 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها.

 3. نظارت بر تخصیص اعتبار به واحدهای تابعه با توجه به عملکرد و نیاز واحدها و بودجه مصوب و تخصیص ابلاغیه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور.

 4. نظارت بر تهیه شاخصهای بودجه ای و برآورد هزینه واحد و مقایسه با بودجه مصوب و پیگیری کسریهای احتمالی بودجه از طریق مراجع ذیربط.

 5. نظارت بر اجرای بودجه با توجه به عملکرد واحدها و تهیه نمودارها و جداول مقایسه ای هزینه ها، اعتبارات تخصیصی، درآمدها، ردیف های بودجه و تجزیه و تحلیل آنها و گزارش انحرافات احتمالی در کمیته تخصیص و ارائه راهکار.

 6. ارائه راهکارها و برنامه های لازم در جهت استفاده بهینه از منابع موجود.

 7. شرکت در جلسات و سمینارهای مرتبط با بودجه.

 8. اظهار نظر در خصوص امکان و یا عدم امکان جذب نیروی انسانی جدید از نظر تأمین منابع مالی مورد نیاز.

 9. اخذ برنامه های پیشنهادی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته تخصیص و اختصاص اعتبارات لازم بر اساس اولویت در سقف اعتبارات.

 10. انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.

 
 
 
 
 

کاظم حیدری

سمت: مدیر بودجه دانشگاه

تحصیلات: کارشناس مدیریت بازرگانی

تلفن داخلی:5105

تلفن مستقیم:32430021

فاکس:32430021

ایمیل: k.heydari@bums.ac.ir

 

 

آقای کاظم حیدری

 
 
 
شرح وظایف مدیر بودجه:

1. مطالعه و شناخت سیاستهای کلی و خط مشی های اساسی کشور و دستورالعمل ها و بخشنامه ها و ابلاغیه های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت متبوع و ضوابط اجرائی بودجه جهت تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی، موافقتنامه های مربوط به بودجه و هماهنگی و همکاری جهت تکمیل و تنظیم آنها.

2. برگزاری جلسات کمیته تخصیص در راستای اجرایی شدن مفاد ماده 24 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها.

 3. نظارت بر تخصیص اعتبار به واحدهای تابعه با توجه به عملکرد و نیاز واحدها و بودجه مصوب و تخصیص ابلاغیه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور.

 4. نظارت بر تهیه شاخصهای بودجه ای و برآورد هزینه واحد و مقایسه با بودجه مصوب و پیگیری کسریهای احتمالی بودجه از طریق مراجع ذیربط.

 5. نظارت بر اجرای بودجه با توجه به عملکرد واحدها و تهیه نمودارها و جداول مقایسه ای هزینه ها، اعتبارات تخصیصی، درآمدها، ردیف های بودجه و تجزیه و تحلیل آنها و گزارش انحرافات احتمالی در کمیته تخصیص و ارائه راهکار.

 6. ارائه راهکارها و برنامه های لازم در جهت استفاده بهینه از منابع موجود.

 7. شرکت در جلسات و سمینارهای مرتبط با بودجه.

 8. اظهار نظر در خصوص امکان و یا عدم امکان جذب نیروی انسانی جدید از نظر تأمین منابع مالی مورد نیاز.

 9. اخذ برنامه های پیشنهادی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته تخصیص و اختصاص اعتبارات لازم بر اساس اولویت در سقف اعتبارات.

 10. انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.